7 Şubat 2009 Cumartesi



Bugün 06 ŞUBAT 2009 arılıkta etrafı gezerken gözlerim yerdeki çiğdemlere ilişti. Bu sene erken açtılar. Şaşırdım...! Sanırım küresel ısınma etkisi yüzünü burda da göstermeye başladı. Ankara da böyle bir durum ilginç...

Çiğdemler erken açmış. Arılığın etrafı çiğdem çiçekleri ile bezenmiş. Arılar çiğdemlerden polen getiriyorlar.
Mevsime göre çiçek...
Bu mevsimde arıların, kış salkımlarını erken bozması hiç hoşuma gitmeyen bi durum.
Arılıktaki yağmalama sebebi ile arılara bu hafta kendi yaptığım kekden vermeye karar verdim. Yoğun bi uğraştan sonra keki hazırladım. Havanın kötü olması sebebi ile kekleri veremeden geri dödüm. Aslında şubat sonu gibi sadece ballı polenli çıta vermeyi düşünüyordum. Arılar salkımı bozunca kek vereyim dedim. Bu hafta havalar iyi değil, sanırım kek verme işi haftaya kaldı. Allah'tan hayırlısını dileyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder